przez kingamzyk

Nazywam się Kinga Szczęśliwa, jestem autorką kursów online dla nauczycieli z zakresu TiK w edukacji. W 2013 roku ukończyłam studia magisterskie z Filologii Polskiej o specjalności nauczycielskiej z edukacją kulturową, a w 2015 roku studia podyplomowe z Terapii Pedagogicznej z Oligofrenopedagogiką na Uniwersytecie Opolskim.

Posiadam certyfikat Microsoft Innovative Educator. Ukończyłam kurs kwalifikacyjnyWykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy nauczyciela“, organizowany przez Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiadam również Europejski Certyfikat Kompetencji Cyfrowych ECCC dotyczący modułu Zdalne nauczanie oraz liczne kursy i szkolenia z zakresu projektowania szkoleń e-learningowych.

Od 2017 roku pomagam edukatorom, lektorom i korepetytorom skutecznie i atrakcyjnie przekazywać wiedzę przy wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych, innowacyjnych technologicznych rozwiązań edukacyjnych, oraz aplikacji, programów i platform, które warto wykorzystywać w nauczaniu.

Jestem twórcą marki i autorką projektu Uczę medialnie, projektantką i administratorką platformy Uczę medialnie, w której znajdują się kursy dla nauczycieli mojego autorstwa: Infografika w edukacji – jak wizualizować wiedzę”, “15 aplikacji do nowoczesnej edukacji” i “15 aplikacji do zdalnej edukacji. W ramach projektu  publikuję autorskie artykuły w Bibliotece Cyfrowych Narzędzi Dydaktycznych.  Jestem autorką publikacji dla nauczycieli pt.: “Jak uczyć wizualnie”  i artykułów z zakresu wykorzystania nowoczesnych technologii w edukacji, które publikuję we współpracy z czasopismami dla nauczycieli ( wykaz czasopism, w których dotychczas publikowałam znajduje się poniżej). 

Posiadam doświadczenie zawodowe w branży Ed-Tech i IT, we wdrażaniu oprogramowania informatycznego do celów szkoleniowych i edukacyjnych, poparte portfolioW 2018 roku zaprojektowałam platformę edukacyjną Connect2Learn na zlecenie Intercultural Education Consulting Group Beata Mirecka-Jakubowska do współpracy międzynarodowej w zakresie nauki zdalnej języka angielskiego dla uczniów z Indonezji, Chin i Tajlandii.  

Projekt Uczę medialnie stworzyłam z potrzeby dzielenia się wiedzą, z pasji do uczenia się nowych rzeczy, z fascynacji możliwościami nowoczesnych technologii i… przekonania, że “edukacja zdalna to przyszłość “.  Wokół projektu Uczę medialnie zrzeszam uczących medialnie nauczycieli! 

Kilka faktów o mnie w skrócie:

  • Pasjonują mnie nowoczesne technologie, TiK w edukacji, edukacja zdalna.
  • Prowadzę Uczę medialnie od 23.11.2017 roku 
  • Swój pierwszy kurs z zakresu TiK w edukacji nagrałam w czerwcu 2018 roku. 
  • Bardzo lubię projektować platformy edukacyjne i strony internetowe w oparciu o oprogramowanie Wordpress/Elemetor. 
  • W wolnym czasie tworzę (projektuję grafiki na profile społecznościowe, redaguję artykuły do Biblioteki Cyfrowych Narzędzi Dydaktycznych) i uczę się nowych rzeczy (lubię poszerzać swoją wiedzę poprzez samokształcenie, uczestnictwo w kursach i czytanie książek). Projektuję także ręcznie wykonaną biżuterię Więcej tutaj >>
  • Więcej o mnie przeczytasz na mojej stronie wizytówkowej.    Kliknij tutaj, aby przejść>>

Certyfikaty:

Moje artykuły ukazały się w następujących czasopismach:

0001
0001
Nr-18-2022-1_page-0001-724x1024
Nr 19-2023 nowy_page-0001
  1. Kompetencje współczesnego nauczyciela, “Z klasą. Magazyn dla nauczycieli. Szkoła podstawowa” 2018, nr 1 (09), s. 8-10.
  2. Kompetencje współczesnego nauczyciela, “Z klasą. Magazyn dla nauczycieli. Wychowanie przedszkolne” 2018, nr 1 (09), s. 8-10.
  3. Rysuj i dziel się pomysłami! Interaktywna burza mózgów z aplikacją Twiddla !”, Biblioteka Pedagogiczna w Ciechanowie, “Edu-wsparcie” 2020, nr 14, s. 63-66.
  4. Korzyści ze stosowania technologii wideo w edukacji, “Kwartalnik edukacyjny. Technologia Informacyjno Komunikacyjna” 2020, nr 1-2 (104-105), s. 15-24.
  5. Wdrożenie platformy edukacyjnej. Praktyczne wskazówki, “Szkoła. Miesięcznik Dyrekora” 2021, nr 8 (143), s. 51-54
  6. Marketing internetowy w placówce edukacyjnej, “Szkoła. Miesięcznik Dyrektora” 2021, nr 6, s. 47-51.
  7. Marketing internetowy a promocja przedszkola, “Przedszkole” 2021, nr 8, s. 28-32.
  8. Emaze – twórz prezentacje multimedialne i edytuj prezentacje Power Point, Biblioteka pedagogiczna w Ciechanowie, “Edu-wsparcie”, 2021, nr 16, s. 10-11
  9. Jak stworzyć Grę edukacyjną, “Dyrektor Szkoły”, 2021, nr 12, s. 40-42.
  10. Jak stworzyć infografikę, “Dyrektor Szkoły”, 2022, nr 1, s. 48-50.
  11. Twórz infografiki z Venngage, Biblioteka Pedagogiczna w Ciechanowie, “Edu-wsparcie” 2022, nr 18, s. 13-14.
  12. Twórz animowane filmy z aplikacją Animaker, Biblioteka Pedagogiczna w Ciechanowie, “Edu-wsparcie” 2023, nr 19, s. 9-11.

Wzmianki o działalności związanej z projektem znajdziesz w:

Wyróżnienia